Kotva

Reklama


Projektové dny Reklama probíhaly v dubnu pro žáky 6. AV. Žáci se po dobu tří dnů věnovali jedinému tématu, avšak z různých úhlů pohledu. Lektoři téma pro žáky zpracovali v pěti vyučovacích předmětech, čímž názorně dokázali, že oblast reklamy zasahuje prakticky do všech sfér lidského života. 

Matematický blok:

  • prováděli kvantitativní analýzu vkládané inzerce v různých typech tištěných periodik. výstupy následně zapisovali do tabulek a v programu MS Excel graficky vizualizovali

Fyzikální blok:

  • srovnávali výkonnosti rychlovarných konvic různých značek 

Základy společenských věd – psychologie:

  • dozvěděli se o jednotlivých druzích manipulativního působení, které se v reklamě vyskytují 

Chemický blok:

  • odhalovali přítomnost některých aditiv v potravinářských výrobcích 

Informační a komunikační technologie 

  • tvořili vlastní reklamní letáky a internetové reklamní bannery v grafických programech 

 

Výstupy žáků – reklamní banery

Výstupy žáků – reklamní letáky

 

Partneři

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.