Kotva
Gymnázium Moravská Třebová
Mapa webu
A
A
A

Základní školy Moravská Třebová – Projektové dny 2015

Vloženo: 31.3.2017 | Autor: admin| Zobrazeno: 212x | Upraveno: 31.3.2017 Upravil: admin

Projektové dny se uskutečnily za finanční podpory města Moravská Třebová. V podzimních měsících proběhly na gymnáziu projektové dny pro žáky 5. a 9. tříd základních škol. 
Pro páťáky byl připraven projektový den Robot – pomocník člověka, který umožnil žákům rozluštit tajemství sestavení robota a jeho následné oživení pomocí programovacího jazyka. V projektovém dnu Chemické pokusy v laboratoři očima žáků si za pomoci chemických látek např. roztančili rozinky, vyluštili neviditelné písmo. Průběh jednotlivých pokusů si děti fotografovaly a nakonec vytvořily na počítači krátký film. Deváťáci postupně rozšířili své vědomosti a dovednosti v projektových dnech Fyzika lidského těla, Chemické pokusy v laboratoři očima žáků a Publikování fotografií v praxi. Všechny aktivity zajímavou i zábavnou formou zprostředkovaly žákům nové informace, poznatky i neobvyklé zážitky. 

 

II. Základní škola Moravská Třebová >>>

 

20. a 27. února 2014
Projektový den „Zeměpis v terénu“ pro základní školy – se uskutečnil terénu pro žáky 9. tříd ze ZŠ Palackého v Moravské Třebové. Žáci měli možnost pracovat s přístroji GPS. Díky úlohám v připraveném pracovním listu využili základní geografické znalosti v praxi.

 

5. a 14. května 2014
Žáci osmých tříd navštívili mediální učebnu Gymnázia Moravská Třebová. Byl pro ně připraven projektový den „Zpracování zvuku na počítači“. Dvojice pomocí programu Audacity namluvily zvukové soubory z krátkých textů bratří Grimmů. Poté žáci jednotlivé namluvené zvukové stopy sestříhali a proložili hudbou. Vytvořenou zvukovou nahrávku převedli do formátu MP3. Svá vlastní zvuková dílka si poslechli pomocí programu Media Player a uložili na vnější paměť. 

 

7.; 15. a 21. října 2014
Projektové dny – „Robot – pomocník člověka“
Žáci pátých tříd navštívili Gymnázium Moravská Třebová, kde sestavovali roboty a pomocí programu je oživovali. Žáci byli rozděleni do skupin, seznámili se se stavebnicemi FischerTechnik a programovacím jazykem ROBOLab. Vytvořené roboty si navzájem předvedli a natočili na videokameru. „Oživené“ roboty si odnesli na DVD domů, aby je ukázali rodičům.